Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk - Reisverslagen van Nelleke - Reckers - WaarBenJij.nu Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk - Reisverslagen van Nelleke - Reckers - WaarBenJij.nu

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Met mijn motor achterin een omgebouwde touringcar ging ik als 19-jarige voor een half jaar richting Arcos de Valdevez, een dorp in het noorden van Portugal om Europees Vrijwilligerswerk te doen. And that is how it all began... :D

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2006

Reisjuh, samenvatting vd samenvatting.

18 November 2005

Reisjuh, samenvatting vd samenvatting.

07 November 2005

Of ik me verveel...???

28 Oktober 2005

Titelloos (maar nu dus niet meer :-s)

21 Oktober 2005

Weer druk...
Nelleke

Januari 2016 Hoi! Ik ben Nelleke Reckers, 30 jaar oud en na anderhalf jaar in Quito ben ik nu reizend, schrijvend, zingend en vrijwilligend op weg van Ecuador naar Bolivia. Daar ga ik tenminste een jaar over doen. Onderweg bezoek ik / doe ik mee aan verschillende sociale projecten en met mijn verhalen wil ik vooral bruggen bouwen, mensen nieuwsgierig maken en ze laten stilstaan bij bekende en onbekende dingen. Foto's zien, meer verhalen lezen en/of meer weten? Kijk op https://nellyontour.wordpress.com/

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 74970

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Augustus 2015

Nelly's Project Imagine all the people

02 Augustus 2009 - 02 Augustus 2010

Cádiz, een jaar binnen de muren

19 Mei 2005 - 07 December 2005

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Landen bezocht: