Cádiz, een jaar binnen de muren - Reisverslagen van Nelleke - Reckers - WaarBenJij.nu Cádiz, een jaar binnen de muren - Reisverslagen van Nelleke - Reckers - WaarBenJij.nu

Cádiz, een jaar binnen de muren

En ik, “Nelly”, een chaotische geneeskundestudente die naar Gaditaanse maatstaven een extreem georganiseerd leven had, waarvan ik me nog
maar heel weinig kon herinneren toen ik eenmaal door de omgeving was opgeslokt en meegevoerd op zoek naar ervaringen om mijn wereldbeeld mee te vervolledigen, in de overtuiging dat de finishing touch toch niet meer ver weg kon zijn. Allemaal vonden we een plaats binnen de beschermende muren van de stad, die invloeden van buiten buiten hielden en de collectieve geheimen van haar bewoners binnen. De ultieme verstopplek, waar de rest van de wereld niet bestaat. Dreambubble city.

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2013

Stadsmuren, elekticiteitskabels, ... échte liefde

25 Januari 2013

Afscheidsfeestje

24 Januari 2013

Soms is het leven een chocoladefontein

22 Januari 2013

Mensen Die Iets Van Je Willen (Brrr!)

21 Januari 2013

If you’re boring and you know it, clap your hands.
Nelleke

Januari 2016 Hoi! Ik ben Nelleke Reckers, 30 jaar oud en na anderhalf jaar in Quito ben ik nu reizend, schrijvend, zingend en vrijwilligend op weg van Ecuador naar Bolivia. Daar ga ik tenminste een jaar over doen. Onderweg bezoek ik / doe ik mee aan verschillende sociale projecten en met mijn verhalen wil ik vooral bruggen bouwen, mensen nieuwsgierig maken en ze laten stilstaan bij bekende en onbekende dingen. Foto's zien, meer verhalen lezen en/of meer weten? Kijk op https://nellyontour.wordpress.com/

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 74975

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Augustus 2015

Nelly's Project Imagine all the people

02 Augustus 2009 - 02 Augustus 2010

Cádiz, een jaar binnen de muren

19 Mei 2005 - 07 December 2005

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Landen bezocht: