Plankharde t-shirts en dwarse computers - Reisverslag uit Arcos de Valdevez, Portugal van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu Plankharde t-shirts en dwarse computers - Reisverslag uit Arcos de Valdevez, Portugal van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

Plankharde t-shirts en dwarse computers

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

27 Mei 2005 | Portugal, Arcos de Valdevez

Eerst en vooral: Mijn was was (haha) nog heel. En niet eens gekrompen, alleen keihard opgedroogd. Totdat ik in het Portugees kan vragen wat daar de oplossing voor is, zal ik het hiermee moeten doen. Maar hee, schoon is schoon!

Ik weet niet wat het is maar iets aan mij (?) activeert een zesde zintuig bij systeembeheerders. Het exemplaar hier maakte me duidelijk dat ik absoluut niet op één van de drie nieuwere computers mocht typen. Op de andere kan ik dus mijn foto's niet versturen, en ik moest ook vijf keer een letter typen voor hij in beeld kwam, áls hij al kwam. Vaak ook niet.

Gisteren hadden we een dagje vrij (dat is weer eens wat anders dan niet hoeven werken he? ;P) en ik was niet de enige die niet begreep waarom. De vriendelijke bijna-buurman probeerde het ons op twintig manieren uit te leggen, maar helaas! Gewoon genieten maar dus...

We zouden eigenlijk naar het plaatsje Ponte de nogiets gaan, maar degene die ons op zou komen halen (we wisten sowieso al niet hoe laat) hebben we niet meer gesproken. Ik ben maar een stukje gaan rijden op de motor ... Oh, we gaan gymnastieken! De rest komt nog!

  • 29 Mei 2005 - 00:44

    Koen:

    hoi nel,
    da's wel goed dat je was gelukt was anders had je nou niks meer om aan te trekken:P, maare wel relaxt dus daarzo als ik het allemaal zo lees:)
    groetjes koen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Januari 2016 Hoi! Ik ben Nelleke Reckers, 30 jaar oud en na anderhalf jaar in Quito ben ik nu reizend, schrijvend, zingend en vrijwilligend op weg van Ecuador naar Bolivia. Daar ga ik tenminste een jaar over doen. Onderweg bezoek ik / doe ik mee aan verschillende sociale projecten en met mijn verhalen wil ik vooral bruggen bouwen, mensen nieuwsgierig maken en ze laten stilstaan bij bekende en onbekende dingen. Foto's zien, meer verhalen lezen en/of meer weten? Kijk op https://nellyontour.wordpress.com/

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 75230

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Augustus 2015

Nelly's Project Imagine all the people

02 Augustus 2009 - 02 Augustus 2010

Cádiz, een jaar binnen de muren

19 Mei 2005 - 07 December 2005

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Landen bezocht: