Reisdag 2: PING! Bordeaux. - Reisverslag uit Arcos de Valdevez, Portugal van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu Reisdag 2: PING! Bordeaux. - Reisverslag uit Arcos de Valdevez, Portugal van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

Reisdag 2: PING! Bordeaux.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

23 Mei 2005 | Portugal, Arcos de Valdevez

Els een Teckel waren om half zeven alweer wakker en wij dus ook. Teckel had jeuk maar Els kon met de vlooienkam niets vinden. "Nee Teckel, er zit helemaal niets! Je bent gewoon debiel!" Ok... Goedemorgen ook. Om half negen was de koffie gezet en alle matrassen stonden weer om mijn motor heen zodat daar niets mee kon gebeuren: tijd voor reisdag twee!

Door veel teveel file zou ons plan om Bordeaux te halen niet gaan lukken. Ach ja, we hebben een gitaar. En die heb ik er dus maar bij gehaald om het leed te verzachten... na anderhalve dag kriebelt het weer!

Na het avondeten werd het eindelijk wat rustiger op de weg. Nog maar wat kilometers vreten dus, anders komen we er nooit.

En toen vonden we het touwtje waarmee je (PING!!!) het stopbordje aan kon krijgen. Gevolg: elke keer als er een punt gescoord / gemaakt werd klonk er een vrolijk "PING" door de bus en ging het lampje aan. Op een gegeven moment begon het aantal PINGS per tien minuten zo drastisch op te lopen dat we toch maar een rondje liedjes zijn gaan doen (vergelijking met hippiebus werd steeds duidelijker) Helaas was Arno steeds de eerste die inzette dus het werd Suzaaaaanne, Is dit alles en Annabel... Verzoeknummer "hotel California" was dan ook erg welkom. Toch ging ook dat niet lang goed want al in het twee couplet "There she stood in the doorway, I heard the mission bell" PING! Stoppen dus, volgens mij zijn we er toch al bijna ;).

En ineens waren we wel voorbij Bordeaux: strakke planning! Deze keer geen gedoe met bedden opmaken want dat hadden we in het licht gedaan. Ik ben wel heel erg toe aan een douche! Morgen maar even vragen bij het tankstation dan. Cd'tje op voor het slapen en tot morgen maar weer!

  • 23 Mei 2005 - 16:45

    Elluhkuh:

    heeej Nel meis! Zo te horen heb je echt wel lolgehad in die bus :P MET EEN TECKEL! haha ik ben benieuwd naar de rest van je verhaal! :D en toch wel blij te horen dat je heelhuids thuis bent gekomen ;)

    Dikke kus
    Elke

  • 23 Mei 2005 - 16:46

    Nog Een Keer :P:

    Nouja.. thuis.. ik bedoel dus in portugal he ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Januari 2016 Hoi! Ik ben Nelleke Reckers, 30 jaar oud en na anderhalf jaar in Quito ben ik nu reizend, schrijvend, zingend en vrijwilligend op weg van Ecuador naar Bolivia. Daar ga ik tenminste een jaar over doen. Onderweg bezoek ik / doe ik mee aan verschillende sociale projecten en met mijn verhalen wil ik vooral bruggen bouwen, mensen nieuwsgierig maken en ze laten stilstaan bij bekende en onbekende dingen. Foto's zien, meer verhalen lezen en/of meer weten? Kijk op https://nellyontour.wordpress.com/

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 75232

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Augustus 2015

Nelly's Project Imagine all the people

02 Augustus 2009 - 02 Augustus 2010

Cádiz, een jaar binnen de muren

19 Mei 2005 - 07 December 2005

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Landen bezocht: