Zo daar was ik weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu Zo daar was ik weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

Zo daar was ik weer!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

19 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is het dan zover: als het goed is zit ik in de loop van de middag met mijn spullen in de bus richting het zuiden... :D

Ik heb gisteren de (bijna-)laatste spullen ingeslagen en ik heb zelfs EN mijn tandenborstel EN mijn pyama bij ;)!!! Ik heb nu ook een digitaal fototoestel waar ik foto's (duh) en filmpjes (hihi!!) mee kan maken. Omdat ik op de site moet betalen om foto's te plaatsen, hebben we even iets anders verzonnnen: een eigen mailbox met foto's. Het is een G-mail adres dus er kan ECHT een heleboel op en dan hoef je je ook geen zorgen te maken dat je hotmail-adres overloopt! Ik stuur jullie zometeen even het adres en het wachtwoord.

Oh ja, als er iemand nog een postduif wil sturen ;) dan zou die naar dit adres moeten gaan:

Associação Social Recreativa Juventude
de Vila Fonche
Loteamento da Capela – Vila Fonche
4970 – 740
Arcos de Valdevez
Portugal

Ik neem mijn telefoon gewoon mee (alleen om sms te lezen...) en ik kan over internet terugsturen, ik zal aan Thijs vragen of hij me nog even uitleg geeft over Skype. Man, ik word nog een computernerd!!! :S Alleen de komende 3 of 4 dagen heb ik daar niet de kans toe, want ik vrees dat er geen internetaansluiting in de bus of op de parkeerplaatsen is!

Ik zal weer even iets laten weten als we veilig aangekomen zijn! Iedereen heel veel plezier met alles, let op jezelf en geniet van je rust want voor je het weet sta ik weer voor de deur...

Pap en mam: super bedankt voor alle hulp bij de voorbereiding, het pakken en de inkopen en natuurlijk voor die superstoere camera waarmee ik jullie alles kan laten zien!

Dat was 'm dus even, een dikke kus voor iedereen en jullie horen weer van me!

xxx Nel

  • 19 Mei 2005 - 07:32

    Anneliekie:

    Hele goeie reis Nel!!! En heel veel plezier.
    We keep in touch
    Liefs

  • 19 Mei 2005 - 08:41

    Elke:

    Heej lieve Nel,
    Ik vrees dat ik geen tijd meer heb om je uit te komen zwaaien.. Maar ik wens je echt heel erg veel plezier, doe voorzichtig (nogmaals ;P) en maak er wat van!
    (Wel fijn zit zo trouwens, ben je toch nog een beetje hier :P)

    Dikke knuf
    El

  • 19 Mei 2005 - 09:09

    Sanne:

    heeey nel!
    ook een hele goede reis van mij! en have fun daar ;) we gaan al je belevenissen hier volgen...
    dikke kus san

  • 19 Mei 2005 - 09:45

    RaCeMaNiaC:

    ey lekker ding ist eindelijk zover?....en niet de hele tijd op je achterwiel rijden heh daaro :P

  • 19 Mei 2005 - 14:06

    Herman:

    we houden contact ik hou je wel op de hoogte van het wel en wee op school en zal je missen groetjes herman

  • 19 Mei 2005 - 19:46

    Mama:

    nou nel als ik dit typ ben je al 6 uur weg. Hoop morgen de foto's te hebben van dit zooitje ongeregeld
    Heb papa al wat verteld, schrikt hij niet zo Geniet ze liefs en kus mama

  • 20 Mei 2005 - 12:27

    Marijke:

    Hee Nellie! Heel veel plezier in Portugal! Spanned!Zoals ik al zei: niet met al die zuidelijke macho's gaan ontbijten he, haha!Wacht vol smart op je volgende berichtje ;)
    Kusjes!

  • 16 Oktober 2005 - 11:49

    Hermen:

    hoi nelleke hoe is het daar?
    Je gaat bijna weer naar huis he
    Weet je al hoe het met de motor gaat doen?

    groetjes hermen

  • 02 Maart 2006 - 10:39

    Roberto Teu Irmao:

    Olha o nellekeke eu nao sei se esto a fazer esato purque aqui esta escrido tudo em Olandese!!!!!
    anyway...
    estavo a pesquisar em enternet coisas sob a associaçao do Portugal e encontrei esta pagina web!!!!!!
    acho que è coisa tua!!!!
    mando te um beijo!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Januari 2016 Hoi! Ik ben Nelleke Reckers, 30 jaar oud en na anderhalf jaar in Quito ben ik nu reizend, schrijvend, zingend en vrijwilligend op weg van Ecuador naar Bolivia. Daar ga ik tenminste een jaar over doen. Onderweg bezoek ik / doe ik mee aan verschillende sociale projecten en met mijn verhalen wil ik vooral bruggen bouwen, mensen nieuwsgierig maken en ze laten stilstaan bij bekende en onbekende dingen. Foto's zien, meer verhalen lezen en/of meer weten? Kijk op https://nellyontour.wordpress.com/

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 75242

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Augustus 2015

Nelly's Project Imagine all the people

02 Augustus 2009 - 02 Augustus 2010

Cádiz, een jaar binnen de muren

19 Mei 2005 - 07 December 2005

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Landen bezocht: