ALO! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu ALO! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

ALO!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

15 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

Hee allemaal!
Ik werd door iemand getipt over een manier om gemakkelijk contact te houden als ik straks in Portugal zit, dus ik probeer even uit of het wel werkt...
Voor wie het nog niet gehoord had: aanstaande donderdag (19 mei) komt er een bus voor mijn deur rijden waar ik mijn spullen en mijn motor in kan stoppen, en dan vertrekken we 's middags richting het zuiden. We (zijn met 5 mensen in de bus) hopen er in 3 dagen te zijn.
Sommigen van jullie spreek ik voor die tijd nog wel even, maar voor wie ik niet meer zie: ik hoop dat het zo een beetje werkt, natuurlijk komen er ook nog wel persoonlijke mailtjes en er is daar ook een telefoon! Ik hou jullie op de hoogte...

Groetjes, Nel

• 15 Mei 2005 - 17:19

Erik:

Ha die Nels,
    dan zal k ff deelnemen aan je testke. Kus Erik

• 15 Mei 2005 - 18:30

Anneliekje:

Aaah nellie, ik ga jou zeker nog bellen en misschien vlam ik morgenavond nog even langs Son! Was gezellig dinsdag. x An

• 15 Mei 2005 - 19:55

Mama:

nou dat gaat goed , ga elke dag voor de comp zitten dat begrijp je zeker wel liefs mama

• 15 Mei 2005 - 20:24

Wie Denk Je?:

Hahaha... geweldig... nou krijg ik ook mail!!... m chammo thijs óiói ik uh kijk wel ff of ik je uit kom zwaaien.... byebye

• 15 Mei 2005 - 22:13

Rob:

Hey Nel,

Dat is al snel opeens :-D
    Maareh ik spreek je vast nog wel ff snel (hoop ik).

Veel plezier alvast in ieder geval :-D

xxxxx
    Rob

• 16 Mei 2005 - 08:40

Noémi:

heej nel! fijn om te zien dat t werkt! was t moeilijk? goed ideetje he? ;) nou vaak al je avonturen opschrijven! veel liefs, Noémi

• 16 Mei 2005 - 18:24

Marcel:

He nelleke
    Dit wil je al een hele tijd dus geniet er maar lekker van.

• 17 Mei 2005 - 09:00

Paulien&Marisha:

Hoi (S)Nellie,

Perfect toch op deze manier kunnen we je goed volgen!! Tenminste als je er ook aan denkt en zo!!Hahaha!!Heb je echt alles ingepakt? Tandenborstel enzo? Geniet er van, oja,Marisha heeft ook al met opa en oma naar keizer Kusco gekeken!!Lachen!!! Heel veel lol en plezier!!

Groetjes,Paulien & Marisha