Echt op weg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu Echt op weg! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

Echt op weg!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

27 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Alles is ingepakt, ik heb heel mijn motor-uitrusting zo ongeveer helemaal vernieuwd en over een half uurtje hoop ik op weg te zijn richting het zuicen...

De laatste dagen heb ik wel wat bel- en mail-achterstand opgelopen, maar als ik veilig aangekomen ben in het Spaanse heb ik zeker weer tijd genoeg om verhalen te typen op de mail!

De komende 10 dagen ga ik dus nogal onbereikbaar zijn, maar zodra ik "aangesloten" ben in Spanje, laat ik weer wat horen...

Groetjesss!

Nel

• 27 Augustus 2009 - 13:10

El:

Als je maar voorzichtig doet en geniet van wat je onderweg allemaal tegenkomt!!! :D

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 27 Augustus 2009 - 15:27

Juria:

Heel veel succes en vooral plezier in Spanje en met de trip er na toe!
    Groetjes Juria

• 27 Augustus 2009 - 18:09

Liek:

NEEEEEEELLLLLLLLL. Jij had niet verteld dat je er meteen weer tussen uit zou knijpen, sjonge jonge jonge. Ik denk: we proppen nog een meeting in onze agenda's, maar nee hoor. Je speelt al bikermouse from mars, apffffff. Goeie reis, veel plezier, jammer dat ik je niet meer gezien heb, maar ik kom met Pasen he!!! We mailen!! ^_^

• 27 Augustus 2009 - 20:11

Christel Van Hoek:

Hey Nelleke,
    Leuk om zo op de hoogte te blijven van je spaanse avontuur. Ik zal je zeker blijven volgen.
    Lukt het al het spaans spreken?? Goede reis gehad met je motor?
    Heel veel groetjes, je collega van zonnedauw Christel

• 28 Augustus 2009 - 06:58

Noémi:

Hele goede reis Nelleke en doe voorzichtig! Liefs, Noémi

• 30 Augustus 2009 - 18:35

Elly Vd Burgt:

Hoi Nelleke, super zo,n lange reis met de motor. Ik hoor graag hoe je avontuur zal gaan lopen. In ieder geval geniet er van. Als ik nog zo jong was zou ik het ook wel gewild hebben, maar dan op mijn eigen motor, ik rijd nu een intruder.
    Tot de volgende reisverslag motormuis.