De laatste 2 belgen-dagen - Reisverslag uit Leuven, België van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu De laatste 2 belgen-dagen - Reisverslag uit Leuven, België van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

De laatste 2 belgen-dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

22 Augustus 2009 | België, Leuven

Hallo weer!

... en voor je het weet loop je in korte broek door de regen richting de bagageband...

De laatste week in het zuiden is ook weer omgevlogen! Veel strand, muziek, eten, wandelen, praten, siesta houden EN natuurlijk op zoek naar een plekje om te wonen. Nou was die zoektocht iets minder indrukwekkend dan we hadden verwacht: er staat echt superveel leeg, en allemaal tegen enorm schappelijke prijzen... Uiteindelijk is de keuze gevallen op de studio onder in het huis van het gastgezin van Thijs. Zo heb ik lekker mijn eigen stekje, maar toch altijd mensen in de buurt.

Wie ooit een foute afslag neemt en per ongeluk (of niet) in de buurt komt, OF wie me aan het kerstgevoel wil helpen door me een kaartje te sturen straks (tsjah, met 15 graden en zonder open haard is toch anders!):

Nelleke Reckers
San Dimas, 8
11003 Cadiz
Spanje

Nu ben ik mijn spulletjes in Belgie bij elkaar aan het zoeken, en morgen komen de hulptroepen kijken of we alles in 1x mee kunnen nemen (duim duim!) Mijn paspoort dat verlengd moest worden is donderdag klaar en dan stap ik ook gelijk op de motor op weg naar het zuiden.

Tegen die tijd zal ik nog wel een klein echt-laatste berichtje doen...

Groetjesss!!! Nel

  • 22 Augustus 2009 - 19:31

    Thijs:

    Hombre

  • 22 Augustus 2009 - 20:38

    Nelleke:

    Hahaha!! Zegt-ie NIET!!
    ... of wel?

  • 22 Augustus 2009 - 21:31

    Thijs:

    Por suerte, todavia tenemos las fotografías ;)

    ¡Hasta manaña!

  • 23 Augustus 2009 - 20:32

    Astrid:

    heejjj Nel,
    Lange tijd niet gesproken.
    Veel plezier met je avonturen en wees voorzichtig!!

  • 25 Augustus 2009 - 13:23

    Yelena:

    Leuk! ik heb ondertussen Sevilla ook al bezocht en een plekje gevonden :) en ik heb ook gezien dat ik heel makkelijk in cadiz kan geraken, gewoon 2 uurtjes de bus op en ik ben er :) als ik eens een dagje aan het strand ben, laat ik je zeker iets weten!

    doei
    x

  • 25 Augustus 2009 - 15:02

    Sander:

    Hey Nel,

    alvast super veel plezier en een hele goede reis richting Spanje! Geniet ervan!
    Dikke kus, mij

  • 25 Augustus 2009 - 19:14

    Mishel (vidoj):

    hey Nelieke. hihi... niet te geloven met jou hoor, waar ben je nu weer , waarom en hoezo? wat? nee, echt? vertel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Januari 2016 Hoi! Ik ben Nelleke Reckers, 30 jaar oud en na anderhalf jaar in Quito ben ik nu reizend, schrijvend, zingend en vrijwilligend op weg van Ecuador naar Bolivia. Daar ga ik tenminste een jaar over doen. Onderweg bezoek ik / doe ik mee aan verschillende sociale projecten en met mijn verhalen wil ik vooral bruggen bouwen, mensen nieuwsgierig maken en ze laten stilstaan bij bekende en onbekende dingen. Foto's zien, meer verhalen lezen en/of meer weten? Kijk op https://nellyontour.wordpress.com/

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 75252

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Augustus 2015

Nelly's Project Imagine all the people

02 Augustus 2009 - 02 Augustus 2010

Cádiz, een jaar binnen de muren

19 Mei 2005 - 07 December 2005

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Landen bezocht: