Goed aangekomen - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

04 Augustus 2009 | Spanje, Sevilla

Hallo!

Thijs en ik zijn zondagmiddag veilig op het vliegveld van Sevilla geland, en we hebben nu al een hoop gezien / gedaan.

Het centrum van de stad is heel erg mooi en gezellig, maar even zo ingewikkeld met steegjes en straatjes: we hebben op zoek naar onze vodafone-winkel (om tijdelijk internet te regelen hier) dus bijna alle plekjes van verschillende kanten en op verschillende momenten van de dag kunnen bekijken :-S. Gisteren zagen we trouwens dat er ook een vodafone-winkel 50 meter van ons hotel vandaan ligt...

We hebben dus een dag of 2 gehad om aan de warmte (ECHT ECHT WARM!!) te wennen, paella te eten, het zwembad van het hotel te testen en nog wat inkopen te doen, en straks nemen we de trein naar Cadiz. Morgen beginnen we met de eerste les Spaans op zijn Spaans... Het vragen naar de weg hebben we inmiddels in ieder geval al genoeg geoefend!

Nou, ik ga Thijs weer even activeren (= fijn, een ochtendmens + avondmens samen op vakantie ... ;-D) en er volgt wel weer een berichtje!!

Groetjes uit het zuiden!!

xxx Nel

• 04 Augustus 2009 - 11:07

Yelena:

Hey!

Fijn dat je goed bent aangekomen :) !
    Hopelijk is het daar echt tof en zal je héél véél leren :)

doei
    x

• 04 Augustus 2009 - 19:20

Papa:

hier in het noorden is ook alles goed.
    Heel veel leer plezier en geniet er maar van

Papa

• 05 Augustus 2009 - 08:43

Liekieee:

Fijn dat jullie er zijn! Toen ik vanochtend in de volle zon (ja, echt waar) op mn fietsie naar kantoor zat heb ik even aan jullie gedacht :) Leuk om te lezen dat het Spaans leren nu echt van start gaat. Veel plezier en ook veel groetjes aan Thijs!!! Liefs

• 10 Augustus 2009 - 07:29

Sander:

Hey Nelleke!

Wat een leuke plannen allemaal! Bevalt het Spaans leren al een beetje? En dan binnenkort de toeristische motortoer... leuk hoor! Ik wens je in ieder geval heel veel succes en vooral plezier in Spanje! En mocht je in de gelegenheid zijn voor een musical dan hoor ik het graag.. ;-)

Liefs, xx