Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Leuven, België van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Leuven, België van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

26 Juli 2009 | België, Leuven

Hallo!

Jaja, daar gaan we weer: nadat ik een jaar of 3 geleden terugkwam uit Portugal, zoek ik toch het zuiden van Europa weer op! Deze keer wat langer en verder van huis, maar dichter bij zee --> ik mag in Cadiz (Spanje) mijn 4e jaar geneeskunde gaan doen.

Komende zondag vertrek ik al voor de eerste keer met het vliegtuig om een kamer te zoeken en een cursus Spaans te doen. 20 augustus ben ik weer terug en een week later stap ik op de motor om een (zeer!) toeristische route naar het zuiden te nemen: een dag of 10 zal ik er wel over doen.
Zo ben ik toch nog ruim op tijd voor de lessen die eind september beginnen.

Via deze site zal ik iedereen die dat leuk vindt op de hoogte houden van hoe het gaat. Iedereen die in mijn maillijst staat, krijgt vanzelf bericht als ik iets geschreven heb. Als je daar niet op zit te wachten en je kan jezelf niet afmelden voor die berichten ('k weet niet of dat ergens bij komt te staan...), laat het dan gewoon maar weten en dan haal ik je uit de lijst.

Groetjes!

Nelleke


  • 26 Juli 2009 - 20:26

    Mama:

    Neeeeeeeeeeeeee je hoeft mij niet van de lijst te halen hoor , ik wil natuurlijk alles weten. Kus Mama

  • 26 Juli 2009 - 20:43

    Anna Ubbens:

    Ha Nelleke! Wat leuk iets van je te horen en nee, ik wil ook niet van die lijst. Je bent nog even ondernemend als altijd! Super leuk naar Cadiz- het gaat dus goed met je studie... heel veel succes en voorzichtig op die motor! Veel groeten, Anna Ubbens Christiaan Huygens College

  • 27 Juli 2009 - 02:32

    Marijke:

    Blij dat ik in de lijst sta! :-)

  • 27 Juli 2009 - 09:07

    Mirjam:

    Hé kanjer, wat goed!!!! Super zeg, jij gaat ff lekker! Heel veel succes enne...wij blijven graag op de hoogte!
    Veel liefs,
    M&M en 3xD

  • 27 Juli 2009 - 14:21

    Nynke:

    Hey!

    Wat leuk! Ik wil ook in de lijst blijven staan! Succes met het zoeken van een kamer, en natuurlijk heel veel plezier met touren!

    Groetjes,
    Nynke

  • 27 Juli 2009 - 20:57

    Liekie:

    Jaja, daar gaan we weer ^_^
    Veel plezier nu alvast, en super leuk dat je samen met Thijs kan gaan ontdekken waar je een jaar (!!) gaat wonen!!! En nerden natuurlijk, zoentjes uit Uut

  • 31 Juli 2009 - 10:35

    Koen:

    hey zus,

    was je planning alweer aangepast, ik dacht dat je er wat korter over wou doen:P, greetzz
    koen

  • 04 Augustus 2009 - 07:42

    Leo Klaassen:

    Leuk voor jullie geniet er maar van voor je het weet is het om. groetjes Leo
    En ja ik wil in de lijst blijven.

  • 04 Augustus 2009 - 09:43

    Lieve:

    Hola chica!
    Qué tal? Veel succes meid, geniet vooral en volgende keer schrijf ik in het spaans!

    Ik kijk uit naar je verhalen!
    Lieve:una mujer con pelo rubia, ojos azules, lleva gafas y es Belga!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Januari 2016 Hoi! Ik ben Nelleke Reckers, 30 jaar oud en na anderhalf jaar in Quito ben ik nu reizend, schrijvend, zingend en vrijwilligend op weg van Ecuador naar Bolivia. Daar ga ik tenminste een jaar over doen. Onderweg bezoek ik / doe ik mee aan verschillende sociale projecten en met mijn verhalen wil ik vooral bruggen bouwen, mensen nieuwsgierig maken en ze laten stilstaan bij bekende en onbekende dingen. Foto's zien, meer verhalen lezen en/of meer weten? Kijk op https://nellyontour.wordpress.com/

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 75251

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Augustus 2015

Nelly's Project Imagine all the people

02 Augustus 2009 - 02 Augustus 2010

Cádiz, een jaar binnen de muren

19 Mei 2005 - 07 December 2005

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Landen bezocht: