Nieuwe carriere mogelijkheden? :P Muziek en film! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu Nieuwe carriere mogelijkheden? :P Muziek en film! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Nelleke Reckers - WaarBenJij.nu

Nieuwe carriere mogelijkheden? :P Muziek en film!

Blijf op de hoogte en volg Nelleke

05 Augustus 2014 | Ecuador, Quito

Dusss, naast het een potentiele productie-manager carriere (zie reisverslag "Re-valideren voor vrijwilligers: film maken, rehydrateren en naar huis"), kan ik nu ook de muziek-credits van een korte video over CENIT op mijn CV zetten ... Een mooi verhaal dat je een glimp laat opvangen van het werk van CENIT, de markt, de situatie van de mensen hier en van de stad Quito. Dankjewel Samuel Kern en team van Actuality Media voor het mooie resultaat, voor al het werk met hindernissen en voor het mooie commentaar bij de post (zie hieronder). Sigue adelante! Voor engelse ondertiteling, klik op de cc-knop rechtsonder in de hoek.

Samuel Kern: "It's finally online! This short film is the product of a month spent planning, filming, and editing in Quito, Ecuador. During my time there I witnessed so many astounding things, but greatest of all was the relentless drive and passion of the people I met. Ali Pickard, Nelleke Reckers, our protagonist Silvia, and many more, thank you for reminding me that there truly is good in the world. Amid so much struggle and pain there is so much love. (...)"

http://vimeo.com/100362000

https://www.youtube.com/watch?v=YV95w9NmIos

* Voor mijn project Imagine all the people werk ik voor een paar jaar in verschillende landen als vrijwilliger en met mijn verhalen wil ik mijn nieuwsgierigheid en enthousiasme voor verdwalen aan anderen overbrengen, en ze inspireren om buiten "mag niet, kan niet, lukt niet, gaat niet" te durven denken. Droom! En doe er iets mee. Het ergste wat er kan gebeuren is, dat het niet lukt.
Bovendien hoop ik dat mensen zich door mijn verhalen met een niet-Hollandse horizon ook soms af gaan vragen: “Hoe doen wij dat en waarom?” of denken “Dit is fijn hier!” of juist niet, en hopelijk: “Ik ga ook iets doen op mijn manier”. Geen bescheiden doel, maar: “The ones who are crazy enough to believe that they can change the world, are the ones who do.” De wereld een beetje beter maken en anderen inspireren om op hun manier hetzelfde te doen; daar gaan we! *

* Doe mee! :D Like de facebook pagina, deel de verhalen of doe een donatie en ... nou ja, spullen kun je niet winnen, maar je wordt wel deel van deze "olievlek" van positieve bewustwording die dankzij jou een beetje groter wordt! Dat is ook een beetje winnen, toch? :P Alvast bedankt! (Facebook: www.facebook.com/pages/Project-Imagine-all-the-people/210147532462086 ) *

  • 05 Augustus 2014 - 04:40

    Maarten:

    Hoi, je zal wel geen flauw idee hebben wie ik ben en dat klopt ;-)
    Ik had het idee om voor mij hobby bij waarbenjij.nu mede Nederlanders een berichtje te sturen voor het volgende.
    Ik reis zelf ook veel en zit nu momenteel in mongolie voor 5 maanden.
    Ik werk als vrijwilliger in een kindertehuis. Mij grootste hobby is het verzamelen van buitenlands briefgeld. Nu is mijn vraag van mocht je toevallig nog een mooi briefje uit jou land overhebben zou ik die graag van je willen overnemen. Het gaat natuurlijk natuurlijk niet om een briefje van een waarde van 5euro haha Maar kleine waardes. Als je dan in nl ben zou ik de originele waarde+verzendkosten graag aan je overmaken zodat je hem kan opsturen of ik woon in Rotterdam misschien ophalen. Ik snap het is een hele rare vraag maar ik vind het gewoon leuk om te proberen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nelleke

Januari 2016 Hoi! Ik ben Nelleke Reckers, 30 jaar oud en na anderhalf jaar in Quito ben ik nu reizend, schrijvend, zingend en vrijwilligend op weg van Ecuador naar Bolivia. Daar ga ik tenminste een jaar over doen. Onderweg bezoek ik / doe ik mee aan verschillende sociale projecten en met mijn verhalen wil ik vooral bruggen bouwen, mensen nieuwsgierig maken en ze laten stilstaan bij bekende en onbekende dingen. Foto's zien, meer verhalen lezen en/of meer weten? Kijk op https://nellyontour.wordpress.com/

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 74829

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Augustus 2015

Nelly's Project Imagine all the people

02 Augustus 2009 - 02 Augustus 2010

Cádiz, een jaar binnen de muren

19 Mei 2005 - 07 December 2005

Portugal: half jaar Europees vrijwilligerswerk

Landen bezocht: